In this role you will be responsible for Service Level Agreement (SLA) compliance, Process compliance, customer interactions, knowledge management in order to
Customer Service Representative Posición 100% PRESENCIAL, oficina se ubica en Santa Ana. Horario de Martes a Sábado de 7am a 4pm. **Requisitos**: Inglés
100% site - Santa Ana **Qualifications**: - Bachelor's degree in any area - At least 4 years of experience in call center/contact center - Advance level in
1 day Onsite - Santa Ana - 4 days WFH - One of these days will be Saturday or Sunday - Hours 9am-6pm or 3pm-10pm **Qualifications** Must Have - Call Center
Ingles avanzado - Título de 9no año - 1 año de experiência en call center - Disponibilidad para trabajar 100% on site en Santa Ana Additional Skills and
Nos encontramos en búsqueda de un Customer Service Representative, para uno de nuestros clientes en la zona de Santa Ana, posición 100% presencial.
100% site ubicado en Santa Ana Indefinido **Requisitos básicos**: Título de 9no Año Mínimo (No negociable) Ingles Intermedio - Avanzado (se realizan
Ingles avanzado - Título de 9no año - 1 año de experiência en call center - Disponibilidad para trabajar 100% on site en Santa Ana Additional Skills and
Ingles avanzado - Título de 9no año - 1 año de experiência en call center - Disponibilidad para trabajar 100% on site en Santa Ana Additional Skills and
**Skill & Qualifications**: - Experienced Professional contributor with responsibility for an advanced area of work in the professional field. Knowledge of the
**_TOMAR EN CUENTA QUE EL 100% ENTREVISTA SE REALIZA EN INGLES_** **_**_ - *_* 100% site ubicado en Santa Ana Indefinido **Requisitos básicos**: -
Advanced English Excel - Advanced - 2 to 3 years MS form - Basic - Intermediate - 1 to 2 years - Proactive / Excellent Problem-Solving Skills. - Excellent
**Project Leader** **Hybrid Position in Heredia CR, 6 Months contract with extenssion possibilities (Mondays to Fridays 7:00 am to 4:00 pm)** Manages the
High School Diploma or GED Equivalent - Strong command in English Language, C1 minimum - At least 1 year of experience in customer service roles - On site
**_TOMAR EN CUENTA QUE EL 100% ENTREVISTA SE REALIZA EN INGLES_** **_**_ - *_* 100% site ubicado en Santa Ana Indefinido **Requisitos básicos**: -
1 day Onsite - Santa Ana 4 days WFH Hours 9am-6pm or 3pm-10pm **Qualifications**: Must Have Call Center Experience Critical Thinking Customer Service
Ingles avanzado - Título de 9no año - 1 año de experiência en call center - Disponibilidad para trabajar 100% on site en Santa Ana Additional Skills and
100% site ubicado en Santa Ana Indefinido **Requisitos básicos**: Título de 9no Año Mínimo (No negociable) Ingles Intermedio - Avanzado (se realizan
100% site ubicado en Santa Ana Indefinido **Requisitos básicos**: Título de 9no Año Mínimo (No negociable) Ingles Intermedio - Avanzado (se realizan
100% site ubicado en Santa Ana Indefinido **Requisitos básicos**: Título de 9no Año Mínimo (No negociable) 1 AÑO DE EXPERIENCIA MINIMO Ingles Intermedio -