An important IT Company is looking for Backend Web DeveloperRemote position for Costa Rica**Skills**:Priority skills: Python and MariaDB or PostgreSQL; working
Answer phones to respond to orders, general customer inquires, invoice questions, and customer complaints.- Project a professional company image through phone
Python and MariaDB or PostgreSQL; working with SAML authentication when crawling content; ReactJS, HTML, CSS, Git, npm.- Interest or experience in software
**Responsibilities**- Build, collaborate on the design, deploy, perform performance tuning, maintain the implementation of on-prem and cloud infrastructure
Customer Service RepresentativePosición Presencial, oficina se ubica Heredia Zona Franca Americana AFZContrato indefinido.Variedad de
1.Experiência mínima de 5 años en venta de productos de consumo masivo.2.Habilidad para analizar datos y tomar decisiones basadas en resultados.3.Excelentes
Vendedores puerta a puerta.Ofrecer servicios de Internet Fibra Optica.Realizar barridos.Prospección de clientesRealizar ventas y seguimiento a los clientes
POSICION PRESENCIAL EN HEREDIA, HORARIO L-V de 8-5PM- Bachelor's degree in Electrical Engineering, Computer Engineering, or Computer Science from 2-3 years of
Posicion Presencial en HEREDIA- High School completed AND Technical Degree in electrical, electronic, or related field of study.- 1+ years' experience
Especialista de nómina con experiência en nóminas.- Inglés básico- Excel avanzadoPOSICIÓN REMOTATipo de puesto: Tiempo completoSalario: ¢900,000.00 -
Posiciones presenciales.- Licentiate degree in accounting or related field.- English B2+- Minimum of 5 years in an accounts receivable role specific to credit,
Vendedores puerta a puerta.Ofrecer servicios de Internet Fibra Optica.Realizar barridos.Prospección de clientesRealizar ventas y seguimiento a los clientes
2 años de experiência previa en el área de asistente administrativo FinancieroBachillerato Universitario Concluido Administracion - Contabilidad - Finanzas
Customer Service RepresentativePosicion HIBRIDA (3 dias oficina-2 dias desde casa). Oficina queda ubicada en Cartago.Lunes a viernes de 8am a 5:30pmContrato
The primary role of this position is to serve the nonprofit community through our Bookkeeping and Accounting Services which includes the following:- Lead and
Drive execution of point of sale and signage initiatives by working collaboratively with other business units and various marketing vendors.- Tracks,
**Responsibilities**- Lead process and validations of part numbers, raw materials, equipment, etc. (i.e. IQ, OQ, PQ).- Lead or participate in cost reduction
Se buscan Vendedores de Paquetes de Internet y TelecomunicacionesAl menos 1 año de experiencia en ventasDeseable experiencia vendiendo puerta a puertaMínimo
Posicion remota, temporal por 6 meses con posibilidad de extension.- Título de especialización en Ingeniería Industrial o Administración de Empresas o
Posicion temporal en Santa Ana**6 meses**Excel intermedio avanzado.Ingles avanzado.Bachillerato en educacion media.Experiência en power BI o SAP es un