6+ months of Help Desk/Service Desk Support (or 1 year of call center experience)- 6 months of Desktop Support w/increasing responsibilities- 6 months of
**Sobre nosotros**GBM es la empresa líder en servicios de TI en Centroamérica y Caribe, experta en tecnologías de información. Demuestra todos los
**work hours**:Monday - Friday, 9am - 6pm CT**the position**We pride ourselves on our amazing team, the driving force behind our growth and our awesome brand.
What You'll Do:In the Finance Compliance Manager role, you must maintain and elevate the Compliance program for the CX Finance & Operations organization.You
**Descripción de la posición**:Buscamos un Ingeniero CCIE altamente calificado y orientado a resultados para unirse a nuestro equipo como especialista en
**Descripción de la posición**:Estamos buscando un Ingeniero CCNP altamente capacitado y motivado para unirse a nuestro equipo como especialista en
**What You Will Be Part Of**When you are part of the team at Thermo Fisher Scientific, you will do important work, like helping customers in finding cures for
What You'll Do: In the Finance Compliance Manager role, you must maintain and elevate the Compliance program for the CX Finance & Operations organization.
ROLE SUMMARYThis is an opportunity to join a team that innovates every day on technologies in support of scientific discovery, breakthrough products, and
IntroductionAt IBM, work is more than a job - it's a calling: To build. To design. To code. To consult. To think along with clients and sell. To make markets.
Position Overview:The NOC and Help Desk Manager are pivotal in overseeing the day-to-day operations of our Tier 1 Network Operations Center (NOC) and Help Desk
**Sobre nosotros**GBM es la empresa líder en servicios de TI en Centroamérica y Caribe, experta en tecnologías de información. Provee todos los componentes
Resumen:**¿Cuál es el rol?**Responsable de vender los productos y servicios de la organización a través del diseño técnico de soluciones para pequeñas y
Descripción de puesto de trabajo:**El Ingeniero Soporte Nível 1 (L1**_)_** **se encarga de revisar y resolver incidencias que presentan los clientes. Este
Importante Cliente de People Working, dedicado a la fabricación y comercialización de concentrados y bebidas, busca persona para desempeñar funciones como
Estabilidad financiera, laboral y crecimiento, muy buen ambiente de trabajo, tenemos más de 20 años de experiência en la industria de TI con presencia en
ACERCA DE LA VACANTEFunciones del Puesto- Contribute to strategic network plans and reviews; designing effective networks following industry best practice;
**Sobre nosotros**GBM es la empresa líder en servicios de TI en Centroamérica y Caribe, experta en tecnologías de información. Provee todos los componentes
Network Services team works to enable our business to lead in a market that is increasingly enhanced by technology. Sysco is undertaking a substantial
**About Us**Deliver a competitive advantage for your brand with deeper customer connections in the moments that matter.**Job Summary****Objective**:Cisco