**the position****what you'll do**- Monitor NMS for faults and alerts, as well as enhancement/refinement of NMS to provide more insight into production.-
**Sobre nosotros**GBM es la empresa líder en servicios de TI en Centroamérica y Caribe, experta en tecnologías de información. Provee todos los componentes
1. Funciones principales: • Atender y resolver incidentes de soporte técnico de manera oportuna y efectiva.• Diagnosticar y solucionar problemas
Objetivo: Asegurar que los usuarios reciban un soporte técnico eficaz para la resolución de problemas, contribuyendo así a mejorar su experiencia con la
**Sobre nosotros**GBM es la empresa líder en servicios de TI en Centroamérica y Caribe, experta en tecnologías de información. Provee todos los componentes
Funciones:Configurar los equipos activos instalados en los Nodos y en los Clientes.Brindar asistencia técnica remota a los técnicos en campo.Monitorizar la
**What You'll do**As a Finance Manager for Customer Experience (CX), you will support the CX FP&A team with month-end/quarter-end activities, acquisition
Full-timeEmployee Status: RegularRole Type: HybridDepartment: Information Technology & SystemsSchedule: Full TimeShift: Day Shift**Company
The **Associate Systems Engineer **provides post-sales technical support, makes appropriate recommendations to resellers on the configuration and design of
**Information Technology****Location**- Barreal de Heredia, Costa Rica***Job Title:Lead Network Engineer**Job Description**:Job Description SummaryYour Journey
**Information Technology****Location**- Pavas, Costa Rica***Job Title:Lead Network Engineer**Job Description**:Job Description SummaryYour Journey at
**Description**Ingram Micro touches 80% of the technology you use every day with our focus on Technology Solutions, Cloud, and Commerce and Lifecycle
**Requisitos**:- Experiência demostrada en el diseño, implementación y mantenimiento de redes Cisco.- Conocimiento sólido en switching y routing. Manejo de
**PRINCIPLE FUNCTIONAL RESPONSIBILTIES**Service EngineeringBe an active member of the team to develop new and continued improvements of exist service releases
IntroductionAt IBM, work is more than a job - it's a calling: To build. To design. To code. To consult. To think along with clients and sell. To make markets.
Full-timeEmployee Status: RegularRole Type: HybridDepartment: Legal & ComplianceSchedule: Full TimeShift: Day Shift**Company Description**:**About us, but
ACERCA DE LA VACANTEFunciones del PuestoEncargado de infraestructura informática con la finalidad de coordinar, implementar y fiscalizar las políticas de
Job Summary:The Service Desk Analyst L1 is the first point of contact for the users who call our IT Service Desk while providing the highest level of customer
**Sobre nosotros**GBM es la empresa líder en servicios de TI en Centroamérica y Caribe, experta en tecnologías de información. Provee todos los componentes
**Sobre nosotros**GBM es la empresa líder en servicios de TI en Centroamérica y Caribe, experta en tecnologías de información. Provee todos los componentes