We are hiring! Customer Service Representative What do you need? - High School or **9th grade completed**: - At least **8 months of experience **in the call
Descripción Salario: 500.000,00 C (Mensual) Categoría: Comercial / Ventas / Atención al Cliente Subcategoría Callcenter Localidad: Santa Ana Activo desde:
**Specialist, Anti-Money Laundering Compliance - Santa Ana, Costa Rica** Does the prospect of working in a global organization in the fight against money
Ingles avanzado - Título de 9no año - 1 año de experiência en call center - Disponibilidad para trabajar 100% on site en Santa Ana Additional Skills and
100% site - Santa Ana **Qualifications**: - Bachelor's degree in any area - At least 4 years of experience in call center/contact center - Advance level in
1 day Onsite - Santa Ana - 4 days WFH - One of these days will be Saturday or Sunday - Hours 9am-6pm or 3pm-10pm **Qualifications** Must Have - Call Center
Customer Service Representative Posición 100% PRESENCIAL, oficina se ubica en Santa Ana. Horario de Martes a Sábado de 7am a 4pm. **Requisitos**: Inglés
Ingles avanzado - Título de 9no año - 1 año de experiência en call center - Disponibilidad para trabajar 100% on site en Santa Ana Additional Skills and
Reports to Dir of Ops / VP of Ops You will be responsible for - Gaining access to all client web-based platforms for accounting purposes - Credential
Nos encontramos en búsqueda de un Customer Service Representative, para uno de nuestros clientes en la zona de Santa Ana, posición 100% presencial.
Ingles avanzado - Título de 9no año - 1 año de experiência en call center - Disponibilidad para trabajar 100% on site en Santa Ana Additional Skills and
**_TOMAR EN CUENTA QUE EL 100% ENTREVISTA SE REALIZA EN INGLES_** **_**_ - *_* 100% site ubicado en Santa Ana Indefinido **Requisitos básicos**: -
Reports to Dir of Ops / VP of Ops and Director of Onboarding, Technologoy and Administrative. This is a client facing role where you will be expected to reach